Jak zhubnout paže – Zdravý-jídelníček.cz

Jak zhubnout přes břicho

Jak zhubnout za měsíc

Ochablé paže představují pro mnoho žen estetický problém. Obzvlášť s přibývajícím věkem se svaly povolují a tento jev může působit nevzhledně dokonce u štíhlých postav. Jestliže chcete jednak zhubnout, ale i posílit tuto oblast, dodržujte zásady správného stravování a najeďte na hubnoucí režim. V každém případě budete muset zařadit pohybovou aktivitu, při které dochází ke spalování tuků.

Paže bývají ze strany žen mnohdy přehlíženy, zatímco muži si na formování rukou zakládají. Většina žen je spíš soustředěná na spodní část těla. Pravdou však zůstává, že ruce bývají vidět mnohem častěji než vaše bříško. Proto si zaslouží, aby se jim věnovala patřičná pozornost. V dnešním článku si prozradíme, jak docílit hubenějších a pevnějších rukou.

Zatímco muži se spíš soustředí na to, jak přes paže nabrat objem, ženy mají opačný cíl. Zhubnout paže a posílit je tak, aby na nich kůže nevisela. Základem je správný jídelníček, pohyb a posilování rukou. Nemusíte se bát, že budete mít svaly, jako Rambo. Žena je úplně něco jiného než muž a vypracovat si svalnatou postavu je opravdu hodně velká fuška v porovnání s muži, u kterých to jde snáze. Navíc byste museli brát i doplňky, pro sportovce. Z běžné stravy z vás „svalouš“ skutečně nebude. Zaměřit se musíte na pravidelnost v jídle, kde bude vyvážený podíl bílkovin, sacharidů a vlákniny. Hlídat počet kalorií, mít dostatečný příjem tekutin a vyvarovat se chemicky zpracovaným potravinám – polotovarům.

Cviky vhodné na posílení paží

Kliky na podložce dámské, pánské

Cvičení s ručními činkami

Náš tip: Pokud nemáte doma činky ani gumu, můžete si při procvičování paží vzít do každé ruky plnou PET láhev. Dokonce i cvičení s vlastní váhou je hodně účinné a existuje pestrá paleta různých cviků.

Méně řečí více akce

Pokud si budete neustále říkat, že začnete zítra nebo pozítří tak nezačnete nikdy! Nic vám nebrání v tom, abyste začali ihned. Dokonce ani ne zrovna nejlepší zdravotní stránka, protože mnoho nemocí pochází právě z obezity. Hodně cviků se dá provádět i vsedě na židli, křesle či gauči. Stačí začínat krůček po krůčku a pomalu přicházet pohybu na chuť.

Jestliže už ve vás uzrálo rozhodnutí, že chcete začít, ale nevíte jak – my vám rádi poradíme! Obracet se na nás můžete s tím nejdůležitějším a tím je správný jídelníček. Od něj se totiž odvíjí i vše ostatní.

Chci poradit se stravováním a získat jídelníček ZDARMA

Powered by WordPress. Theme Just Landing

Copyright © 2014-2015 Zdravý-jídelníček.cz - všechna práva vyhrazena

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *