Stále vás pronásledují zákony, vyhlášky, vládní nařízení a vy nevíte, o dřív stíhat. Navíc se k tomu přidává Zákon o archivnictví a leckteré společnosti mají přímo uložené ze zákona, že musejí mít archivační záznamy a vést vše v souladu s tímto zákonem. Jakmile účetní oddělení zakončí rok, přesouvá loňské šanony do archivu, byť by to byl menší prostor, kde jsou šanony uspořádány a dle nařízení nadepsány. Každá složka, každý šanon, musí mít označení dle doby skartace, aby bylo zřejmé, kdy ho opět z vašeho archivu vyndáte a …. Nastává situace a známá otázka: „Kam s ním?!“ Respektive – kam s nimi? Větší společnosti mají své velké archivy, kde mohou přechovávat roky své doklady a formuláře, ale co menší firmy?
Kanceláře mzdových a finančních účetních se vesele plní měsíčními uzávěrkami, výkazy, neustálými fakturami, čtvrtletními DPH a dalšími a dalšími. K tomu se připojuje obchodní oddělení, logistika, sekretariát, pravidelná školení, která musejí být taktéž evidovaná, bezpečnost práce a tak stále dokola Kanceláře už přetékají přeplněnými šanony a není kam je dávat. Proto využijte služeb profesionálů skartace dokumentů Praha, kteří se o vaše, již nepotřebné a kontrolami prošlé doklady, postarají a zbaví vás tak starostí, kam s nimi! A to v naprosté diskrétnosti a bezpečnosti!
Naprosto komplexní služby v likvidaci nepotřebných dokladů vám poskytne ekoskart.eu firma, která se léta zabývá zcela bezpečnou a k přírodě šetrnou likvidací nejen vašich faktur a písemností, kterým prošla skartační lhůta. Ale dokážou vás zbavit i datových nosičů, se kterými jste si nevěděli rady a neustále je přemisťovali z místa na místo, protože vyznáváte ekologickou likvidaci. Jen jste se s takovou firmou ještě nepotkali. Takže už nemusíte řešit nedostatek místa ve vašem archivu a vše v klidu předejte těm, kteří se o bezpečnou likvidaci postarají k vaší naprosté spokojenosti.